ADT GroupADT GroupADT Group
(Δευ-Σαβ)
(9am - 05 pm)
Κοζάνη, 50132
ADT GroupADT GroupADT Group

Entersoft Business Suite®

Entersoft Business Suite

Απευθύνεται Σε Μεγάλες Και Μεσαίες Επιχειρήσεις
Tο Πλέον Σύγχρονο Λογισμικό Υποστήριξης Της Διοίκησης Για Τον Έλεγχο Και Την Ανάπτυξη Μιας Αναπτυσσόμενης Επιχείρησης
Η Ολοκληρωμένη Και Ενοποιημένη Σουίτα Επιχειρηματικού Λογισμικού Της Entersoft Για ERP, CRM, Retail, Mobile, E-Commerce Και Business Intelligence Εφαρμογές
Παρέχει Τη Δυνατότητα Διαχείρισης Και Παρακολούθησης Πολλαπλών Εταιρικών Διαστάσεων Και Υποστηρίζει Πολυεταιρική Οργάνωση Σε Ενιαία Βάση Δεδομένων

Το Entersoft Business Suite® είναι η ολοκληρωμένη και ενοποιημένη σουίτα επιχειρηματικού λογισμικού της Entersoft για ERP, CRM, Retail, Mobile, E-Commerce και Business Intelligence εφαρμογές.

Το Entersoft Business Suite® παρέχει τη δυνατότητα διαχείρισης και παρακολούθησης πολλαπλών εταιρικών διαστάσεων και υποστηρίζει πολυεταιρική οργάνωση σε ενιαία Βάση Δεδομένων. Το λογισμικό προσφέρει άμεσα αναλυτικές πληροφορίες, αναφορές, Dashboards και αναλύσεις B.I. για το σύνολο των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε πραγματικό χρόνο.

Το Entersoft Business Suite® περιέχει έτοιμες προτάσεις, μηχανισμούς και εργαλεία για την αυτοματοποίηση και επιτάχυνση των επιχειρηματικών ροών, τη βελτιστοποίηση του κόστους και την έγκαιρη λήψη αποφάσεων που θα στηρίζουν τους στρατηγικούς στόχους και την ανάπτυξη των σύγχρονων εταιρειών. Ένα ευρύ πληροφοριακό σύστημα με μοντέρνα δομή και χαρακτηριστικά σταδιακής υιοθέτησης από οργανισμούς που μεταβάλλονται και αναπτύσσονται.

User Based Entersoft Business Suite®Advanced

Οι ενότητες του User Based Entersoft Business Suite® Advanced συνθέτουν ένα πλήρες επιχειρηματικό λογισμικό για σύγχρονες μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις και ομίλους εταιρειών, με παραγωγική ή/και εμπορική δραστηριότητα. Προσφέρει λειτουργίες που οργανώνουν και διαχέουν την πληροφορία σε όλο τον οργανισμό προσφέροντας Role Based επιχειρηματικές διαδικασίες και πληροφόρηση, πολλαπλά έτοιμα σενάρια λειτουργίας (best practices) που αφορούν στην ραχοκοκαλιά της επιχείρησης.

Το λογισμικό διαθέτει πλούσια λειτουργικότητα για την Οικονομική, Παραγωγική και Εμπορική Διαχείριση της επιχείρησης, συμπεριλαμβάνει Διαχείριση Έργων, καθώς και τη Βασική λειτουργικότητα CRM, η οποία έχει τη δυνατότητα να εμπλουτιστεί με επιμέρους modules, ενώ είναι ενσωματωμένο και το υποσύστημα Εταιρικής Πληροφόρησης, ΜΙS που προσφέρει πλούσια πληροφόρηση σε Dashboards, μέσα από μια ενιαία βάση δεδομένων. Λειτουργικότητες που δημιουργούν τις συνθήκες για άμεση ανταπόκριση στις αλλαγές και γρήγορη αξιοποίηση των επιχειρηματικών ευκαιριών βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητά του και ενισχύοντας το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα.

Το User Based Entersoft Business Suite®Advanced, μπορεί να εμπλουτιστεί με επιπλέον λειτουργικότητα σε ό,τι αφορά τη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM, Διαχείριση Λιανικής Retail, εφαρμογές Mobile και εφαρμογές E-Commerce. Στη βασική του έκδοση περιλαμβάνει ένα (1) χρήστη και μπορεί να φτάσει μέχρι και 30 χρήστες μαζί με χρήστες Retail και Mobile.

User Based Entersoft Business Suite® Commercial

Οι ενότητες του User Based Entersoft Business Suite® Commercial συνθέτουν ένα πλήρες επιχειρηματικό λογισμικό για τις ανάγκες μιας Εμπορικής Επιχείρησης. Προσφέρει λειτουργίες που οργανώνουν και διαχέουν την πληροφορία σε όλο τον οργανισμό προσφέροντας RoleBased επιχειρηματικές διαδικασίες και πληροφόρηση, πολλαπλά έτοιμα σενάρια λειτουργίας (best practices) που αφορούν στην ραχοκοκαλιά της επιχείρησης, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητά της.

Προσφέρει λειτουργικότητα για την Οικονομική και Εμπορική Διαχείριση, Βασική λειτουργικότητα CRM, η οποία έχει τη δυνατότητα να εμπλουτιστεί με επιμέρους modules, υποσύστημα Εταιρικής Πληροφόρησης, ΜΙS που προσφέρει πλούσια πληροφόρηση σε Dashboards, μέσα από μια ενιαία βάση δεδομένων. Λειτουργικότητες που δημιουργούν τις συνθήκες για άμεση ανταπόκριση στις αλλαγές και γρήγορη αξιοποίηση των επιχειρηματικών ευκαιριών.

Το User Based Entersoft Business Suite® Commercial, μπορεί να εμπλουτιστεί με επιπλέον λειτουργικότητα σε ό,τι αφορά τη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM, Διαχείριση Λιανικής Retail, εφαρμογές Mobile και εφαρμογές E-Commerce. Στη βασική του έκδοση περιλαμβάνει δύο (2) χρήστες και μπορεί να φτάσει μέχρι και 25 χρήστες μαζί με χρήστες Retail και Mobile.

Subscribe to our newsletter

Sign up to receive latest news, updates, promotions, and special offers delivered directly to your inbox.
No, thanks